onsdag 8 februari 2012

En nystartad tidning på nätet

Så svårt, så invecklat allt är. Här har jag slitit i flera dagar och vad jag åstadkommit är hittills detta. Inte så litet heller eller hur, ett livsstilsmagasin på nätet!

Först tänkte jag skapa en egen hemsida att lägga magasinet på, eller åtminstone en egen domän, men nej, bara krångel, krångel. Till och med att skaffa sig en ny mailadress visade sig krångla alldeles enormt. Till sist fick jag den uppordnad idag.

Så här är den nu, min egna tidning, mitt magasin på nätet. Hoppas ni ska finna nöje att läsa den!

8 kommentarer:

Anna sa...

vad kul! :)

Ellis sa...

Spännande med en egen tidning, ska kolla runt lite senare! =)
Lägger ut ett par örhängen snart, kolla in dem! =)
Kram Elenor

Kusin Jan sa...

HÄÄIJ ! Ja vill å ! Hur gör man ? Ps HAr ingen datorkunnig bror att ty mej till ;) Ds

Solveig sa...

Va häftigt med en egen tidning! Önskar dig lycka till!

Simply Lifestyle sa...

Hääij Kusin Jan! Jag är säker på att du redan har så mycket datakunskap som behövs för att starta upp ett magasin på nätet. Det är inte helt svårt, fast det krånglar ju emellanåt.

Kör på du också, behövs inte någon datakunnig bror till det, ivarje fall inte hittills ;P

Simply Lifestyle sa...

Ja Solveig, det är rätt häftigt! Nu gäller det bara att ligga i och publicera lite artiklar också ;)

Blommen sa...

Nämen, vad tufft av dig att starta upp en tidning på nätet innehållande lite av varje, bra idé! Lycka till med allt, kram!

Tommy sa...

Hej!
Lycka till med tidningen