fredag 10 februari 2012

Google. Error.

Har någon en aning om vad jag gör för fel då jag inte syns på google med vare sig min blogg eller mina inlägg? Svara isåfall, för jag vet sjutton inte vad det är som är fel, jag tycker att jag har kollat allt.

Obs! Jag har inte heller lyckats kontakta hjälpcentret, jag får aldrig fram någon sida där jag verkligen kan göra det. Hur kontaktar man bloggers hjälpcenter så att man verkligen kan skicka ett email till dem? Var finns postsidan?

Var ligger felet? Vet någon?

2 kommentarer:

Blommen sa...

Jag har testat, fick fram det här när jag sökte på Google (se nedan)

http://www.google.es/search?q=smorblommans+forfattarliv&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=Palemoon:en-US:official&client=firefox-a

http://www.google.es/search?q=Simply+Lifestyle&hl=es&client=firefox-a&hs=yaJ&rls=Palemoon%3Aen-US%3Aofficial&num=10&lr=lang_sv&ft=i&cr=&safe=images

Sökningen funkar med andra ord, men för att få fram dina som de första måste filtret ställas till svenska, det går att hitta dig med andra ord, inga problem =)

Karpstryparn sa...

Registrera din blogg på olika bloggportaler, t ex bloggportalen.se, topblog.se och bloglist.se. Sök på bloggportaler på google och du hittar många bra sådana. Men din blogg (altså Simply Lifestyle) är ju ganska ny, så det har nog med det att göra.